Call of Duty doczeka się nowej, mobilnej gry w Chinach
Activision wraz z chińskim gigantem Tencent ogłosiło współpracę, której owocem będzie nowe, mobilne Call of Duty.
Call of Duty po sukcesie wersji stacjonarnej (w której jako pierwszy pojawił się model Battle Royale) przeznaczonej na rynek chiński, doczeka się specjalnej wersji gry na urządzenia mobilnej.
Call of Duty: Black Ops 4. Zwiastun bety pokazuje fragment trybu Blackout
Nawiązanie współpracy Activision z Tencentem ma pozwolić na stworzenie dopracowanego i dobrze zaprojektowanego tytuł mobilnego opartego na modelu F2P. Nowe Call of Duty przeznaczone będzie wyłącznie na rynek chiński.
Co o współpracy mówią włodarze ACtivision?
Pracujemy w ramach ścisłej współpracy z jednym z kluczowych studiów mobilnych należących do Tencent, zespołem Timi, wraz z którym tworzymy zabawną i oryginalną produkcję Call of Duty oferującą znakomitą rozgrywkę oraz mechaniki dla graczy mobilnych
Zadowoleni z umowy są także pracownicy Tencentu.
Tencent jest podekscytowane mogąc zaoferować milionom mobilnych graczy z Chin najlepiej sprzedającą się w ostatnich ośmiu z dziewięciu lat markę konsolową. Łączymy szeroki wachlarz postaci, zawartości i trybów z całej historii serii w nowa mobilną grę Call of Duty zbudowaną tak, by trafić w zainteresowania i preferowane style gry użytkowników z Chin. Nie możemy się doczekać, by ujawnić ten tytuł wkrótce i wydać go w Chinach w najbliższych miesiącach.
Mobilną wersję Call of Duty stworzy studio Timi, które odpowiada m.in. za PlayerUnknown Battlegrounds na smartfony.