Fortnite - aktualizacja 4.5 wkrótce
Zbliża się aktualizacja Fortnite do wersji 4.5. W niej dostaniemy wyczekiwany tryb Placu Zabaw. Poza tym, jak zwykle sporo nowości i zmian w rozgrywce.
Aktualizacja Fortnite do wersji 4.5 przyniesie nam tryb Placu Zabaw w którym będziemy mogli grać wraz z trzema znajomymi i poznawać w nim podstawy budowania oraz rozgrywki, bez strachu, że nas ktoś zabije w sieciowej grze.
69% graczy Fortnite'a skorzystało z mikrotransakcji, każdy wydaje średnio $85
Oprócz tego wprowadzono do gry nową broń - parę pistoletów. Dodano lepsze wyświetlanie znaczników naszych sojuszników, Część 4. wydarzenia Hit Ekranu w trybie Ratowania Świata oraz tryb budowania Pro dla wszystkich, którzy opanowali budowanie na padzie do perfekcji.
Ogólne
- Uczcijcie początek lata dzięki wyrzutni fajerwerków, którą dodaliśmy jako przedmiot sezonowy. Powoduje ona rozbłyski fajerwerków i na pewien czas zastąpi granatnik (zmiana jest czysto kosmetyczna).
- Bloki usunięte w trybie edycji będą odtąd nieprzezroczyste. Stan budowli będzie nadal sygnalizowany kolorami niebieskim, białym i czerwonym.
- Poprawkę tę wprowadzono, by ograniczyć możliwość patrzenia przez ściany budowli w trybie edycji.
- Przypisanie klawiszy będzie odtąd osobne dla kampanii Ratowanie Świata i trybu Battle Royale. Ustawienia w jednym nie będą już wpływać na ustawienia w drugim.
- Zmieniono nazwę przycisku, który pozwala na zmianę jednego zadania dnia lub wyzwania, z 'Porzuć wyzwanie' na bardziej poprawne 'Zmień wyzwanie'.
Battle Royale
Tryby okresowe
Plac Zabaw
Omówienie
- Plac Zabaw to środowisko gry, które nie wywiera na graczach nadmiernej presji, dzięki czemu mogą oddać się radosnej twórczości. Wznoście gigantyczne budowle. Ćwiczcie korzystanie z broni oraz przedmiotów. Walczcie z przyjaciółmi. Miłej zabawy!
Więcej informacji o trybie
- Wraz z przyjaciółmi przenieście się na godzinę na wyspę z Battle Royale
- Ogień sojuszniczy jest włączony
- Gracze odradzają się po śmierci, dopóki nie zabije ich Burza
- Burza nie zamyka się przez 55 min., a jedynie przez ostatnie 5 min. gry
- Podczas każdej akcji zbierania zasobów gracze uzyskują ich 10 razy więcej niż normalnie
- Na mapie pojawia się 100 lam
- Skrzynie i skrzynki z amunicją pojawiają się przez cały czas
Ostateczne Starcie – Drużyny po 12 graczy
Omówienie
Dotrzyj do ostatniego kręgu i zawalcz o Królewskie Zwycięstwo!
Więcej informacji o trybie
- Ostateczne Starcie przypomina standardową wersję Battle Royale, ale kręgi Burzy nie zamykają się do końca, lecz zatrzymują się w trakcie gry.
- Kiedy kręgi przestają się zamykać, rozpoczyna się ostateczne odliczanie.
- Drużyny walczą ze sobą, dopóki nie skończy się czas.
- Wygrywa drużyna, która pod koniec rozgrywki ma więcej zawodników.
- W przypadku remisu zwyciężają drużyny (dwie lub więcej), które zajmują pierwsze miejsce ex aequo!
Bronie i przedmioty
- Dodano parę pistoletów
- Dostępna w wariancie epickim i legendarnym.
- Obrażenia bazowe: 41-43 pkt.
- Korzysta ze średnich nabojów
- Obydwa pistolety strzelają jednocześnie.
- Można je znaleźć jako łup luzem, w skrzyniach i zrzutach zaopatrzenia.
- Dostępna w wariancie epickim i legendarnym.
- Duże skoki, które kończą się lądowaniem w wózku sklepowym będą odtąd wyświetlać się w rejestrze eliminacji (wraz z danymi o wysokości, odległości i czasie).
- Obrażenia zadawane budynkom przy pomocy broni będą się odtąd skalować do klasy rzadkości broni.
- Obrażenia zadawane budynkom przy pomocy strzelby zostały zmniejszone: o 50% dla strzelby-pompki i 25% dla strzelby taktycznej oraz ciężkiej strzelby.
- Eksplozje będą teraz uszkadzać wszystkie budowle w zasięgu działania, nawet jeśli nie mają bezpośredniego kontaktu z centrum eksplozji.
- Wprowadzamy następujące zmiany, aby dodatkowo podkreślić odrębność i mocne strony taktycznych pistoletów maszynowych i tych z tłumikami.
- Taktyczny pistolet maszynowy
- Usunięto celność pierwszego strzału
- Zwiększono celność o 25%
- Zmniejszono redukcję celności w trakcie sprintu o 15%
- Zmniejszono premię celownika o 10%
- Zwiększono obrażenia o 2
- Pistolet maszynowy z tłumikiem
- Zwiększono celność o 10%
- Zmniejszono premię celownika o 20%
- Zwiększono obrażenia o 2
- Taktyczny pistolet maszynowy
- Naboje do strzelby pojawiają się teraz w stosach po 4 szt. (wcześniej po 5).
- Efekty graficzne granatnika zostały tymczasowo zmienione, by strzelał fajerwerkami. To zmiana czysto kosmetyczna.
Poprawki błędów
- Eksplozje bomby tanecznej nie będą już blokowane przez pojazdy.
- Poprawiono celność celownika termowizyjnego.
- Czepiaki nie będą się już przyczepiać do graczy przez sufit lub podłogę.
- Pułapki z kolcami, które umieszczono na suficie, nie będą już zadawać obrażeń graczom piętro wyżej.
- Karabin snajperski z celownikiem termowizyjnym nie będzie już podświetlać otwartych skrzyń.
- Bronie nie będą już wydawać się strzelać podczas zmiany broni w szczególnych warunkach sieciowych.
Rozgrywka
- Gra będzie rejestrować postępy w zdaniach wymagających eliminacji wrogów, jeżeli dany wróg zostanie powalony przy pomocy wymaganej broni, a nie ostatecznie wyeliminowany przy jej użyciu.
- Jeżeli w trybie budowania w danym miejscu nie da się postawić ściany ze względu na brak podstawy, system spróbuje zbudować ją bliżej. Ta zmiana nie dotyczy schodów, podłóg i dachów.
- Autootwieranie drzwi nie będzie już działać, jeżeli gracz będzie powalony.
- Kilof nie będzie już trafiać w wózek sklepowy, jeżeli podróżujesz w nim na miejscu pasażera.
- Poprawiono działanie drzwi na poziomie klienta gry. Powinny być odtąd lepiej zsynchronizowane z serwerem.
- Powaleni gracze nie będą już w stanie wsiadać do wózków sklepowych.
- Poprawiono system automatycznego podnoszenia broni, by był bardziej efektywny przy podnoszeniu dużych ilości broni naraz.
Poprawki błędów
- Przedmioty upuszczone do wody będą odtąd unosić się nad jej powierzchnią.
- Zestrzelone i otwarte skrzynie ze zrzutem zaopatrzenia będą odtąd znikać normalnie.
- Poprawiono lokalizację piłek nożnych i do koszykówki w szczególnych warunkach sieciowych.
- Gracze nie będą już w stanie trafiać w słabe punkty budynków przez inne budynki.
- Włączenie opcji „Wyłączenie sprintu podczas biegania” nie będzie już uniemożliwiać automatycznego przeładowywania broni po sprincie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że na graczy oddziaływała stała siła po trafieniu przez wózek sklepowy.
- Gracze nie będą już odnosić zawyżonych obrażeń od upadku w szczególnych warunkach sieciowych.
- Drzwi aktywowane kilkukrotnie w krótkim czasie nie będą się już desynchronizować z serwerem.
- Naprawiono błąd, który powodował, że jeżeli gracz korzystał z przedmiotu jednorazowego, a następnie chciał przełączyć się na inny, był przełączany na kilof.
- W skrzyniach nie będą się już pojawiać nieprawidłowe łupy, takie jak podwójna Beczka Obfitości zamiast dwóch pojedynczych Beczek Obfitości.
- Eliminacja będzie odtąd przyznawana, jeżeli wróg został odbity od terenu i otrzymał obrażenia od upadku.
- Naprawiono niewielką liczbę kont, w których występowały błędne wyzwania 5. tygodnia.
- Grzyby nie będą już pojawiać się w Mokrych Moczarach.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał otwarcie skrzyni, jeżeli gracz przytrzymywał klawisz używania przy podchodzeniu do niej.
- Naprawiono lukę w terenie, powodowaną przez przesunięty sklep ze sprzętem sportowym w Lepkim Lasku.
Wydajność
- Poprawiono wydajność podczas swobodnego spadku poprzez zmniejszenie sprzężenia zwrotnego procesora przy renderingu. Poprawka dotyczy wszystkich platform, a w szczególności Switcha.
- Naprawiono błąd, który powodował zacinanie się gry na konsoli Xbox One. W rzadkich przypadkach skutkiem były nawet dwusekundowe przerwy w płynnym działaniu gry.
- Dzięki zmianom w fizyce gry poprawiono płynność gry w okolicach huśtawek.
- Poprawiono wydajność dzięki zredukowaniu ilości wykonywanej pracy, gdy postacie opuszczają pole widzenia gracza.
- Poprawiono wydajność przenoszenia amunicji i podnoszenia broni.
- Poprawiono aktualizowanie zmian pozycji graczy w trybach z dużymi drużynami, dzięki czemu ruch graczy będzie wydawać się płynniejszy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że kręgi, przez które przelatuje się podczas swobodnego spadku „tykały” przez cały mecz.
- Znacząco zredukowano koszt obliczeń, jakich po stronie klienta gry wymaga symulacja ruchu podnoszenia broni, amunicji itp. Poprawiono także ich lokalizację, by aktualizowanie położenia nie powodowało ich drgania.
Dźwięk
- Zmieniono dźwięki, jakie wydają budujący wrogowie (dźwięki budujących sojuszników pozostają bez zmian).
- Zwiększono głośność dźwięków wydawanych przez budujących wrogów.
- Zwiększono zasięg dźwięków wydawanych przez budujących wrogów o 2 pola.
- Dodano wariant odgłosów kroków na wodzie na urządzeniach mobilnych i Switchu.
- Poprawiono balans basów w dźwięku przestrzennym.
Poprawki błędów
- Jeżeli emotka została włączona w trakcie skoku, jej odgłos zostanie odtworzony w całości.
- Odgłos zawieszenia samochodów przy skakaniu po nich lub ześlizgiwaniu się z nich, nie będą się już włączać raz za razem.
- Odgłos kolizji wózka sklepowego nie będzie się już włączać raz za razem, jeżeli wózek jest wywrócony do góry kołami.
- Naprawiono błąd, który powodował, że otwieraniu drzwi towarzyszyły odgłosy otwierania i zamykania.
- Naprawiono spowolnienie efektów dźwiękowych emotki „Nie oszczędzaj nóg”.
Interfejs
- Ikona zmiany miejsca będzie niewidoczna, jeżeli gracz nie ma możliwości zmiany miejsca.
- Podczas pobytu na wyspie startowej, na minimapie będzie widoczna całość mapy i ścieżki busa.
- Mapa będzie czyszczona ze znaczników po wylądowaniu po skoku z busa bojowego, by zwiększyć jej czytelność.
- Na PC będzie można wybrać własne urządzenia wyjściowe czatu głosowego.
- Z wózków sklepowych usunięto wskaźniki obrażeń i dodano im pasek zdrowia.
- Czułość obrotu w szafce w interfejsie dotykowym została zresetowana.
Poprawki błędów
- Wskaźniki obrażeń nie będą się już na siebie nakładać, gdy obrażenia zadawane są jednocześnie tarczy i postaci.
- Przedmioty ze stosów nie będą się już wyświetlać jako 0 amunicji.
- Znaczniki na mapie będą się odtąd wyświetlać poprawnie nawet na wyspie startowej.
- Naprawiono błąd, który powodował, że znaczniki na mapie nie były usuwane po wciśnięciu prawego przycisku i lekkim poruszeniu myszy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracz nie był w stanie upuścić ani rozdzielić stosu po upuszczeniu pełnego stosu przedmiotów.
Grafika i animacja
- Peleryna, będąca elementem stroju Ogara Wojny*, będzie odtąd dostępna jako sprzęt na plecy.
- Dodano peleryny do ubiorów Ventura* i Venturion*.
- *Każdy, kto zakupił te ubiory, otrzyma w prezencie sprzęt na plecy do wykorzystania z dowolnym ubiorem.
Poprawki błędów
- Efekty graficzne Kilofa Wyroczni będą się odtąd wyświetlać poprawnie na konsolach.
- Podczas obserwowania graczy przedmioty z kategorii sprzęt na plecy nie będą się już wyświetlać w niskiej jakości.
System powtórek
- Powtórki meczu Pro-Am zostały usunięte z przeglądarki powtórek.
- Zbyt długie opisy powtórek w przeglądarce będą się odtąd przewijać.
Poprawki błędów
- Przeglądarka powtórek nie będzie już powodować problemów z kontrolerem przy otwartym oknie czatu.
- Ustawienia czułości nie będą się już resetować w powtórkach.
Tryb obserwatora
Poprawki błędów
- Pasek tarczy nie będzie się już błędnie wypełniał i opróżniał przy przełączaniu między graczami w trybie obserwatora.
- Efekty Burzy nie będą już zacinać się na graczach, którzy byli obserwowani w czasie, gdy przebywali na obszarze Burzy, nawet jeżeli opuścili obszar działania Burzy lub po przełączeniu się na innego gracza.
Wersja na urządzenia mobilne
- Dodano ustawienia dla trybu oszczędzania energii i opcje skalowania.
- Poprawiono reakcję na dotyk tak, by była bardziej przewidywalna i niezawodna.
Poprawki błędów
- Ustawienia wibracji na urządzeniach mobilnych nie będą się już resetować do błędnej wartości.
- Naprawiono błąd, który powodował, że podczas przelotu busem bojowym na początku rozgrywki na mniej wydajnych urządzeniach, wyspa nie wyświetlała się w całości.
- Dźwięk nie będzie się już sporadycznie wyciszać.
Ratowanie Świata
Misje i systemy
- 4. część wydarzenia Hit Ekranu – Zakończenie jest już dostępna!
- Ukończcie wątek fabularny i wybierzcie bohatera z Komanda Cieni.
- Bohaterów oraz schematy pułapek i broni można odtąd pozyskiwać bezpośrednio z Księgi Kolekcji, dzięki opcji „Rekrutacja i badania”.
- Wybierzcie z Księgi Kolekcji przedmiot, który chcielibyście stworzyć. Może być to coś, czego jeszcze nie zdobyliście, albo rzecz, którą już macie.
- Jeżeli dany element można stworzyć, pojawi się przycisk z napisem „Rekrutuj” lub „Zbadaj”.
- Przedmioty okolicznościowe, ocaleńcy i obrońcy NIE MOGĄ być tworzeni z wykorzystaniem tej opcji.
- Proces ten zużywa fluks i podręczniki szkoleniowe, projekty broni albo projekty pułapek.
- Przedmiot, który pojawi się w grze wskutek skorzystania z tej opcji, będzie miał poziom 1, a schematy będą zawierały komplet losowych profitów.
- Za 20 V-dolców można odzyskać przedmiot z Księgi Kolekcji.
- Odzyskacie w ten sposób dokładnie ten sam przedmiot, który został przypisany do Księgi, na tym samym poziomie i z zestawem tych samych profitów.
- PD, które przedmiot dodawał do Księgi, zostaną odliczone. Poziom Księgi Kolekcji nie zmieni się, nie zniknie także żadna z nagród, które zdobyliście.
- Ten dług w liczbie PD będzie trzeba spłacić, zanim Księga Kolekcji ponownie zacznie awansować na wyższe poziomy.
- Dodano nowe zadanie, zatytułowane Dzień Niepodległości. Pozwoli ono graczom zdobyć dwóch żołnierzy z motywem 4 lipca. Zadanie to wchodzi w skład 4. części wątku Hit Ekranu.
- Amerykański Jonesy*.
- Amerykańska Kiler*.
- *Kapelusze i plecaki nie znajdą się w tej aktualizacji, pojawią się jednak w następnej. Gracze, którzy będą posiadać tych bohaterów, otrzymają odpowiednie kapelusze i plecaki na odpowiednim, zwyczajowym poziomie ewolucji.
- Zmieniono sposób, w jaki losowane są nagrody po ukończeniu misji grupowych, by gracze mogli otrzymać dużą ilość pojedynczego zasobu:
- Misje te wynagradzały graczy złotem, a także standardową ilością zasobów 4 różnych typów.
- Odtąd wynagradzać będą graczy złotem oraz czterokrotnością zwykłej ilości jednego zasobu.
- Pozwoli to graczom sprawniej zdobywać zasoby, na których szczególnie im zależy.
- W przypadku misji, które wynagradzają graczy RE-Profitem i Profitem+, nagrody mogą być podzielone na zasoby niezbędne do korzystania z Przerzutnika Profitów.
- Zwiększono szansę na ulepszenie minilam.
Poprawki błędów
- Poprawiono błąd, który powodował, że do ulepszenia klasy rzadkości schematu niezbędne były wszystkie 2-gwiazdkowe ewolucje węzłów drzewka zdolności. Odtąd niezbędny będzie tylko ten węzeł, który odpowiada typowi przedmiotu.
Bohaterowie
- Amerykańscy żołnierze
- Amerykański Jonesy – legendarny surwiwalista
- Amerykańska Kiler – legendarna surwiwalistka
- Zdobędziecie ich po ukończeniu zadania pobocznego Dzień Niepodległości.
Poprawki błędów
- Gracze nie będą już zatrzymywać się w powietrzu po użyciu Księżycowego Kopa po skorzystaniu z panelu skokowego zbudowanego przez graczy.
- Szarża nie będzie się już kończyć raptownie po upadku.
Bronie i przedmioty
- Karabin Szturmowy Kocur został dodany do tygodniowej oferty sklepu.
- Będzie dostępny od czwartku, 28 czerwca, godz. 2:00 czasu polskiego, do czwartku, 5 lipca, godz. 2:00 czasu polskiego.
- Szybkostrzelna broń o znakomitej sile rażenia i pojemności magazynka, lecz zasięgu krótszym od większości broni szturmowych.
- W dużym stopniu zachowuje celność podczas ruchu i strzelania z biodra, dzięki czemu świetnie sprawdza się w dynamicznych starciach na bliski zasięg.
- Przytulne ognisko będzie odtąd leczyć przez ściany, jeśli tylko gracz pozostaje w zasięgu działania.
- Zwiększono maksymalny limit na lekkie i średnie pociski, a także na naboje do strzelby oraz breneki.
- Limit lekkich nabojów zwiększono z 5000 do 6000
- Limit średnich nabojów zwiększono z 3000 do 4000
- Limit nabojów do strzelby zwiększono z 1000 do 1200
- Dodano kilka profitów do schematów, co pozwala na bardziej kreatywne łączenie pewnych profitów:
- Do broni białej dodaliśmy Wysysanie Życia i Szybkostrzelność w przypadku odpowiednio pierwszego i trzeciego pola na profity, do drugiego zaś Redukcję Kosztu Energii Ciężkiego Ataku.
- Do broni dystansowej dodaliśmy Szybkość Przeładowywania i Pojemność Magazynka do odpowiednio pierwszego i trzeciego pola.
- Zwiększono skuteczność profitu Kradzież Życia o 50%.
- Zwiększono skuteczność pistoletów, które strzelają eksplodującymi pociskami:
- Petarda, Wyzwoliciel i Zwiastun Wolności
- +52% do obrażeń, +79% do obrażeń zadawanych otoczeniu, +50% do siły uderzenia.
- Instrumencik śmierci
- +44% obrażeń, +126% do siły uderzenia.
- Porażacze
- +90% do obrażeń, +433% do obrażeń zadawanych otoczeniu, +310% do siły uderzenia.
- Petarda, Wyzwoliciel i Zwiastun Wolności
- Skrócono czas zapłonu w locie pocisków z granatnika z 8 do 2,75 sek.
Poprawki błędów
- Zwiększono obrażenia zadawane otoczeniu przez zdalnie odpalane ładunki, by mogły skutecznie niszczyć ściany na wyższych poziomach trudności.
- Kolce i pułapki ogniowe nie będą już zadawać obrażeń przez elementy podłogi, które zostały zbudowane nad pułapką.
- Naprawiono błąd, który powodował, że lód z pułapki zamrażającej, blokował obrażenia zadawane wrogom.
- Kolce, które gracze otrzymują w ramach samouczka, będą mogły być odtąd ustawiane na pochylniach.
- Naprawiono bład powodujący, że celownik powiększał się podczas celowania z wyrzutni rakiet.
- Przewidziane dla Porażacza profity odnoszące się do trafień w głowę zastąpiono stosowniejszymi dla tego typu broni profitami wpływającymi na zadawane obrażenia.
- Obrażenia od trafienia w głowę zostały zastąpione przez Obrażenia.
- Trafienie w głowę z eksplozją zostało zastąpione przez Uderzenie ze spętaniem.
- Premia do obrażeń za trafianie w głowę pod rząd została zastąpiona przez Ból.
- Naprawiono błąd, który powodował, że po upuszczeniu Szeptu kaliber .45 nie wyświetlała się ikona na minimapie.
Rozgrywka
- W grze pojawił się nowy wróg – super-osłaniacz!
- Super-osłaniacz przyczepia się do wrogów jak zwykły osłaniacz, ale jego osłona ma o wiele większy zasięg i chroni wszystkich wrogów wewnątrz niej.
- Osłona osłania także samego super-osłaniacza!
- Jeżeli chcesz atakować wrogów chronionych przez super-osłaniacza bez kary, musisz znajdować się wewnątrz jego osłony.
- Schemat kontrolera Budowniczy Pro jest już dostępny w kampanii Ratowanie Świata.
- Schemat ten odpowiada Budowniczemu Pro znanemu z Battle Royale.
- Korzystanie z gadżetów i umiejętności działa na takiej samej zasadzie, jak podczas używania schematu Bojowy Pro (który w trybie walki pokrywa się z Budowniczym Pro).
- Opcja automatycznego otwierania drzwi będzie odtąd działać także w kampanii Ratowanie Świata.
- Zmieniono tabelę losowań specjalnych rodzajów granatów (Granatu impulsowego, Fortu Kieszonkowego itp.), by nowi gracze nie napotykali ich w misjach samouczka.
- Większość z tych przedmiotów będzie pojawiać się dopiero po ukończeniu połowy misji w Kamiennym Lesie.
- Fort Kieszonkowy będzie dostępny pod koniec wykonywania zadań w Kamiennym Lecie.
- M80 i raca z butelki pozostają bez zmian i nadal mogą pojawiać się na samym początku gry.
Poprawki błędów
- Pasek szybkiego budowania będzie pozostawał wyostrzony po przejściu do menu i ponownym przypisaniu broni.
- Nie będzie już można ustawić Teleportera pod furgonetką Larsa w misji Lot na błyskawicy.
- Naprawiono błąd, który powodował anulowanie gadżetu lub zdolności bohatera po naciśnięciu przycisku „Przełączanie zbieraka” lub „Następna/Poprzednia broń”.
- Dotychczas za każdym razem przycisk zachowywał się, jakby dany gadżet lub zdolność nie były w ogóle wybrane. Na przykład, jeżeli gracz korzystał z kilofu, a przełączył się na narzędze służące do rozstawienia MISIA, wciśnięcie przycisku „Przełączanie zbieraka” przełączało na ostatnią używaną broń, a nie na kilof. Teraz funkcja przełączy na kilof.
Interfejs
- Opcja skalowania interfejsu będzie odtąd wpływać na wygląd interfejsu w kampanii Ratowanie Świata.
- Gracze mogą kliknąć każdy z węzłów na mapie zadań, by sprawdzić szczegóły i nagrody.
- Usunięto przycisk(i) „Kopiuj do schowka” w menu opcji na konsolach.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, który powodował, że ekran mapowania przycisków kontrolera w schemacie Bojowy Pro pokazywał błędne mapowanie niektórych przycisków po lewej stronie kontrolera.
- Wskaźniki obrażeń zadawanych obiektom, które mogą zostać zniszczone, będą znowu widoczne.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wskutek błędu związanego z M80 i racami z butelki przenoszone przedmioty nie zajmowały wolnych miejsc.
- Zmiana niektórych opcji w grze nie będzie już powodować opuszczania i ponownego dołączania do czatu globalnego.
- Naprawiono błąd, który powodował, że nie tylko lider grupy był w stanie wybierać misje podczas gry na PC.
- Naprawiono błąd związany z menu wyboru misji, który występował przy przełączaniu się między klawiaturą i myszką lub kontrolerami.
- Obrażenia od trafienia w głowę będą się odtąd poprawnie aktualizować po ulepszeniu profitu przy pomocy Przerzutnika.
- Naprawiono komunikaty dotyczące zadań, by po aktualizacji statusu zadania znikał poprzedni status.
- Przycisk „Graj teraz” powiązany z zadaniem Jack Złota Rączka został wyłączony, ponieważ kierował graczy do stref, w których szansa na pojawienie się elementu niezbędnego do ukończenia zadania była bardzo niewielka.
Grafika i animacja
- Ubrania należące do klasy przedmiotów kosmetycznych będą się odtąd wyświetlać poprawnie w podglądzie w lobby.
Wydajność
- Zoptymalizowano opóźnienie Latającej Wieżyczki podczas walki.
Dźwięk
Poprawki błędów
- Zaktualizowano dźwięki animacji uruchamiania okobota.
- Efekty dźwiękowe trafień pustaków żywiołów będą się odtąd odtwarzać poprawnie.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fortnite.