Frostpunk dodaje ekstremalnie trudny poziom trudności
Frostpunk okazało się wyjątkowo udaną strategią survivalową z całkiem wysokim poziomem trudności. Ciągle Wam mało? Nadchodzi Survivor Mode.
Frostpunk otrzymało nową aktualizację z numerkiem 1.1.0, która zawarła w sobie pewną niespodziankę dla szukających wyzwania graczy. Jest nią dodatkowy tryb zwiększający poziom trudności, w którym nie dostaniemy drugiej szansy w przypadku porażki.
Nasza recenzja gry Frostpunk (PC)
Darmowa aktualizacja wprowadziła Survivor Mode dla wszystkich dostępnych w grze scenariuszy, co było podobno najbardziej proszoną przez społeczność nowością. W trybie tym nie uświadczymy aktywnej pauzy ani manualnego zapisu gry. Postęp zostaje zachowany wyłącznie wtedy, gdy wychodzimy z gry, więc każda decyzja będzie tą ostateczną i niczego nie cofniemy. Update oczywiście wprowadza też trochę poprawek, a w przyszłości zapowiedziano kolejne atrakcje.
Frostpunk - zapowiedź nowego poziomu trudności
Pełna lista zmian aktualizacji 1.1.0:
Nowa zawartość:
- dodano tryb Survivor Mode;
- dodano osiągnięcia związane z trybem Survivor Mode;
- dodano integrację Ansel SDK;
- dodano szybki zapis/szybkie wczytywanie (F5/F9).
Mniejsze zmiany i balansowanie rozgrywki:
- budowane ulice teraz łatwiej łączą się z istniejącą już siecią ulic;
- zbalansowano ilość startowych zasobów i zasobów na świecie w scenariuszach Refugees i The Arks na łatwym i trudnym poziomie;
- łowcy muszą teraz odczekać kilka godzin po powrocie z polowania, nie można już wysłać ich ponownie od razu;
- dodano blokowanie innych części menusów;
- zmieniono ilość wydobywanych surowców - zastąpiono przewidywaną ilość tą właściwą, opartą na wydajności;
- można teraz stworzyć skrót klawiszowy dla komend odpowiadających dużej i bardzo dużej prędkości;
- zwiększono precyzję pozyskiwania Steam Cores do dwóch cyfr po przecinku;
- dodano lepszą możliwość śledzenia wydobywanych surowców,
- naprawiono wymagania osiągnięć Saviour i Iron Saviour;
- wprowadzono liczne mniejsze poprawki.